Založ si blog

Archív: marec, 2010

Manzelstvom sa to predsa nekonci..

Kazdy z nas si v zivote prezije isty pribeh. Pribeh, ktory sa nikdy nekonci, stale obmiena. Teraz vam priblizim moju dlhorocnu priatelku, ktorej pribeh sa stale meni. Tato osobka nezneho pohlavia bude mat oneslho 23 rokov. Bojovna, plna elanu, so zdravou davkou tvrdohlavosti (jasny baran) a so sebavedomim. Spoznali sme sa nie za velmi uzasnych okolnosti (teda pre mna neboli dobre). Zivot mi […]

Pokračovanie článku

Afrika, Srbsko,..? Nie, doma zostan..

Uz od skoreho rana ma prenasleduje myslienka uniku z tohto sveta. Z mojho sveta. Planov bolo tolko, ale nikdy som nenabrala odvahu ich zrealitovat, popripade mi v tom cosi branilo. Jednoducho chcem ist prec.. Na 3 mesiace, 6 mesiacov alebo na rok. Je jedno kam, len chcem ist prec. Taky bol aj moj plan este pred par rokmi. Spravim bakalarske skusky a idem ta het a potom sa vratit a skolu […]

Pokračovanie článku

Moja fobia a orchidea

Dnesny den sa niesol v myslienke: „Krasa nie je vsetko.“ Tym vobec nenarazam na vonkajsiu, vnutornu, ludsku ci inu krasu. Islo skor o orchideu. Ano, presne tak. O orchideu. Moja fobia je totiz silnejsia nez zdravy rozum :). Dnes mi kolegyna poslala sprava a tam bol clanok o orchidei. Potom, co som si to precitala ma az zamrazilo.. No jo, to sa stane len mne, kolegyni a mozno inym co […]

Pokračovanie článku

Ja a on = len kamarat

Nemam velmi v oblube soboty.. Prinasaju so sebou kopu roboty, ktoru clovek nestihne alebo odmieta robit cez tyzden (mne vacsinou tu, ktoru fakt neoblubujem). Na tuto sobotu som sa vcelku tesila, pretoze bakalarka je uz dokoncena a po namahavom piatku, kedy som trcala v praci (ne)nutene do piatej, pricom ostatni boli fuc uz o druhej, som sa sobotu chystala s priatelmi a ich malym drobcom na […]

Pokračovanie článku
Mladí Ukrajinci vysedávajú v kaviarňach, Poliaci sú pobúrení. Varšava ich chce poslať domov bojovať

Mladí Ukrajinci vysedávajú v kaviarňach, Poliaci sú pobúrení. Varšava ich chce poslať domov bojovať

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

ONLINE: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

25.04.2024 06:00

Francúzsky prezident vyzval ľudí, aby sa rozhodli už teraz, pretože „Európa je dnes medzi vojnou a mierom“.

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 24487x
Priemerná čítanosť článkov: 2449x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy