Založ si blog

Ja a on = len kamarat

Nemam velmi v oblube soboty.. Prinasaju so sebou kopu roboty, ktoru clovek nestihne alebo odmieta robit cez tyzden (mne vacsinou tu, ktoru fakt neoblubujem). Na tuto sobotu som sa vcelku tesila, pretoze bakalarka je uz dokoncena a po namahavom piatku, kedy som trcala v praci (ne)nutene do piatej, pricom ostatni boli fuc uz o druhej, som sa sobotu chystala s priatelmi a ich malym drobcom na nakupy pozriet podlahy a podobne. Konecne byt trocha medzi ludmi v mojom veku a vypadnut trochu von.

Nakupy nam ubehli rychlo a potom, co som dosla domov uz bola pomaly tma  a prisiel cas ist behat. Moje behanie by som ani tak nenazvala behanim :D. Je to behanie len zcasti a potom nasleduje skor rychla chodza. No co, aspon zacinam pre seba daco robit. Chvilu na to, co som „dobehala“ mi volal moj stary velmi dobry kamarat. Ako zvycajne sa chcel ist prejst a porozpravat a popritom som mu mala dat materialy na ucenie, ktore som mu tlacila v praci.Lenze tentoraz neslo o taky, obycajny rozhovor ako zvycajne..

„Vies, ja som sam, ty si sama.. Cloveku dakedy aj chyba pozornost ten druhej osoby, druheho pohlavia.“

Uz pri tychto prvych slovach ma napadlo, dufam, ze nemysli na to, na co teraz ja. Nehovorim, ze je to zly chalan to nie. Je skor ako moj brat a nic viac. Toto by mi ani tak neprekazalo.. Ale to, co hovoril potom to ma teda dostalo.

„Vies, ked si to tak vezmes, pozname sa uz tolko rokov. Taki chlapi ako som ja sa ti pacia, mojim rodicom vyhovujes, tvoji by snad nemali nic proti tomu. Ja sice nemam rad tvojich kamaratov, ale ani ty nemas moc v oblube mojich. Mame spolocneho dovernika,.. A aj priatel tvojej sestry ma ma rad.“

No tak tu som sa uz cervenala a cakala som, co bude dalej. I ked ano, mohol to vraviet cele zo srandy, ale na to ho poznam az moc dobre. I ked na konci dna sa to cele snazil zvrtnut na ako taku srandu.. No ono to cele pokracovalo..

„Vies, dokoncim si skolu, budem to a to a potom si vybavime byvanie. Ale predtym sa zosobasime . Ale nie hned, o par rokov. A potom samozrejme deti jedno alebo dve. Nechcem ta moc zatazovat. Ale ak chces nemusia byt ziadne.“

Obcas som sa nanho pozrela, ci to odniekal necita, lebo mi to pripadalo akoby to vsetko mal naplanovane a zapisane do detailov. Vtedy bude to a vtedy ono. A este vec, ze za chvilu mi budu tikat biologicke hodiny, tak to je uzasne :). Kebyze ho nepoznam, poviem si, ze ide o srandu.. Ale toto mi bolo jasne. Normalne ma tie jeho rozpocty, vypocty a detaily vydesili.. A to som ho chcela zobrat so sebou na svadbu mojej sesternice. Ale i nad tym som stale vahala, pretoze si pamatam na den, ked ma zavolal na vecerne posedenie po svadbe jeho bratranca (mojho suseda). Ako vsetci na nas pozerali ako sa tvarili a to iste by bolo aj na tejto svadbe. Nielen, ze by som sa tam ja necitila dobre, ale asi by som mu akymsi sposobom davala nadej, ktoru mu dat nechcem, lebo viem, ze to nema vyznam.. Zial, teraz som z toho mierne zaskocena. No uvidi sa ako bude pri dalsom stretnuti so mnou jednat.

..vitaj zivot

20.03.2011

„Taký je život“ – povedal Klaun so slzami v očiach, a na tvár si namaľoval úsmev. Tento výrok som si nedávno prečítala u priateľky na nástenke – na sociálnej sieti. Je to pre mňa teraz a vlastne už dosť dlho dosť výstižné, presné a dokonalé. Koľkým ľudom sa podarí nájsť toho „pravého/pravú“, toho pre ktorého/ktorú by spravili čokoľvek [...]

Zlé vysvetlenie slova „priateľ“ či nezvládnutie jednoduchej úlohy??

10.01.2011

Nakoľko som teraz bombardovaná nepríjemnými správami a vecami okolo mňa, rozhodla som sa napísať niečo o tzv. priateľstve. Zrejme len ja mám iný pohľad na všetko. Ide o to, že vždy (myslím, že ešte teraz je to tak) sa vravievalo, že dobrý priateľ je na telefónne nonstop nech sa deje, čo sa deje, že priplachtí kedykoľvek a v ktorúkoľvek chvíľu či hodinu. Alebo to [...]

Opat na cestach

13.08.2010

Tak nakoniec sa mi aj tento rok podarilo zmiznut z mojho sveta a ist poznavat iny. I ked povodne som chcela cosi ine, nez na co som sa vybrala, no nelutujem. Ako aj pred dvoma rokmi som sa nakoniec rozhodla pre Taliansko /Capri-Neapol-Rím-Benátky/. Vsetko sa zacalo uz 2 dni pred cestou, ked ma napadlo, ze ja vobec nechcem uz ist na dovolenku. Nevadi mi cestovat sama, praveze mi to vcelku [...]

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Martina Šimkovičová, Robert Fico

Zmeny pre RTVS. Narazí zákon na Čaputovú alebo sa čaká na Pellegriniho? Šimkovičová ešte nemá meno nového riaditeľa

24.04.2024 06:00

Nový zákon o STVR dostal od Legislatívnej rady vlády zelenú. Vláda má o ňom rokovať na výjazdovom rokovaní.

Ukrajina, Charkov

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 24479x
Priemerná čítanosť článkov: 2448x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy