Založ si blog

..vitaj zivot

„Taký je život“ – povedal Klaun so slzami v očiach, a na tvár si namaľoval úsmev.

 

Tento výrok som si nedávno prečítala u priateľky na nástenke – na sociálnej sieti. Je to pre mňa teraz a vlastne už dosť dlho dosť výstižné, presné a dokonalé. Koľkým ľudom sa podarí nájsť toho „pravého/pravú“, toho pre ktorého/ktorú by spravili čokoľvek a boli by s ním/ňou v hocakej situácii a taký stav by pretrvával nekonečne dlho.

Mne sa to podarilo už dávno. Je to niekoľko rokov a pokusov bolo niekoľko a doteraz je to ako keď sme sa videli prvý krát. Je to človek, ktorý žil búrlivým životom, prešiel všeličím a už len preto nik nesúhlasil, aby som s ním bola.. S tak príliš komplikovaným, zložitým a búrlivým. Človek, o ktorom píšem má v toho v sebe oveľa viac, než sa na prvý pohľad zdá. Dokonalé je to, čo predstavuje – tá chuť do života, no ešte viac sa skrýva v jeho pohľade. Vtom, ako sa na svet pozerá.

Tento človek v jeho mladom, príliš mladom veku má rakovinu. A napriek všetkému možnému, nech by sa dialo čokoľvek, je to človek, ktorého milujem a vždy budem. Nie zo súcitu ako si iní povedia či myslia.. Je v tom oveľa, oveľa viac. A aj keď som si vedomá toho, že spolu zrejme nebudeme, lebo i tak si stále nie som istá, či som prvá a či druhá, chcem aby svoj život prežil naplno s niekým, s kým bude naplno šťastný. Aj keď vieme, čo k sebe cítime, občas mám chuť sa za ním rozbehnúť, silne ho objať a uvidíme.. Lenže chcem preňho to naj a nič komplikované, čo teda môj život je vzhľadom na minulosť..

Zlé vysvetlenie slova „priateľ“ či nezvládnutie jednoduchej úlohy??

10.01.2011

Nakoľko som teraz bombardovaná nepríjemnými správami a vecami okolo mňa, rozhodla som sa napísať niečo o tzv. priateľstve. Zrejme len ja mám iný pohľad na všetko. Ide o to, že vždy (myslím, že ešte teraz je to tak) sa vravievalo, že dobrý priateľ je na telefónne nonstop nech sa deje, čo sa deje, že priplachtí kedykoľvek a v ktorúkoľvek chvíľu či hodinu. Alebo to [...]

Opat na cestach

13.08.2010

Tak nakoniec sa mi aj tento rok podarilo zmiznut z mojho sveta a ist poznavat iny. I ked povodne som chcela cosi ine, nez na co som sa vybrala, no nelutujem. Ako aj pred dvoma rokmi som sa nakoniec rozhodla pre Taliansko /Capri-Neapol-Rím-Benátky/. Vsetko sa zacalo uz 2 dni pred cestou, ked ma napadlo, ze ja vobec nechcem uz ist na dovolenku. Nevadi mi cestovat sama, praveze mi to vcelku [...]

Onedlho uz len ja a Italia!!

11.07.2010

Tak a onedlho – o taky tyzden aj cosi ma caka dalsia poznavacka a uz treti rok opat sama. Tak som to aj planovala, spoznat krajinu, mat „pokoj“ od ludi, ktori neustale na cosi frflu a byt chvilu sama so sebou. Potom sa mi to akosi „skomplikovalo“ a mala som ist s jednou znamou, ta vsak nakoniec – az teraz oznami, ze nejde. A ja hlupa som v tom zavolala [...]

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 24491x
Priemerná čítanosť článkov: 2449x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy