Založ si blog

Onedlho uz len ja a Italia!!

Tak a onedlho  – o taky tyzden aj cosi ma caka dalsia poznavacka a uz treti rok opat sama. Tak som to aj planovala, spoznat krajinu, mat „pokoj“ od ludi, ktori neustale na cosi frflu a byt chvilu sama so sebou. Potom sa mi to akosi „skomplikovalo“ a mala som ist s jednou znamou, ta vsak nakoniec – az teraz oznami, ze nejde. A ja hlupa som v tom zavolala kamosa, ktory chcel tuto krajinu vidiet.. Chyba a maximalna. Vychadzame spolu celkom dobre, ale to len preto, ze sa snazim byt pri nom casto hlucha a idem dalej a ze sa tak casto nevidime.. No budem ho muset dako zrusit. Je to sice odomna hnusne, no pokazit si dovolenku tym, ze sa s nim iste pohadam.. no o com by to bolo?

Taakze hoplaa uz sa mozem tesit na novy kraj, kulturu,.. Sice som tam bola uz XY krat, vzdy je co vidiet. Capri – Neapol – Rim – Vatikan – Benatky!!

Inak vcera som si tak uvedomila, ze ked idem na dovolenku sama, tak som vzdy pred niecim utekala. Ci to bol uz zadany prenasledovatel, ktoreho som sa potrebovala striat (zial bol aj mojim dobrym kamaratom) alebo to bol vtedy len kamarat (teraz uz moj byvaly), ktory na mna neskutocne naliehal.. No a teraz utekam pred cim? Pred kym? Myslim, ze tento rok, toto leto som so sebou vyrovnana a nic netreba riesit. Cize konecne len dovolenka? Uzasne :). Konecne sa podarilo a ja si budem len uzivat a nebudem musiet vypustat do sveta tie moje myslienky a snazit sa to riesit. Budem len ja a to co pride. Ziadne – co bolo, co bude a ako to bude a co mam spravit pre to aby to bolo tak ci onak.

 

A teda nakoniec sa ospravedlnujem kamaratovi, ktoreho budem musiet zrusit, no po vcerajsku som z neho zostala taka vykolajena a kedze nam obom nechcem pokaslat dovolenku, bude to takto naj.

..vitaj zivot

20.03.2011

„Taký je život“ – povedal Klaun so slzami v očiach, a na tvár si namaľoval úsmev. Tento výrok som si nedávno prečítala u priateľky na nástenke – na sociálnej sieti. Je to pre mňa teraz a vlastne už dosť dlho dosť výstižné, presné a dokonalé. Koľkým ľudom sa podarí nájsť toho „pravého/pravú“, toho pre ktorého/ktorú by spravili čokoľvek [...]

Zlé vysvetlenie slova „priateľ“ či nezvládnutie jednoduchej úlohy??

10.01.2011

Nakoľko som teraz bombardovaná nepríjemnými správami a vecami okolo mňa, rozhodla som sa napísať niečo o tzv. priateľstve. Zrejme len ja mám iný pohľad na všetko. Ide o to, že vždy (myslím, že ešte teraz je to tak) sa vravievalo, že dobrý priateľ je na telefónne nonstop nech sa deje, čo sa deje, že priplachtí kedykoľvek a v ktorúkoľvek chvíľu či hodinu. Alebo to [...]

Opat na cestach

13.08.2010

Tak nakoniec sa mi aj tento rok podarilo zmiznut z mojho sveta a ist poznavat iny. I ked povodne som chcela cosi ine, nez na co som sa vybrala, no nelutujem. Ako aj pred dvoma rokmi som sa nakoniec rozhodla pre Taliansko /Capri-Neapol-Rím-Benátky/. Vsetko sa zacalo uz 2 dni pred cestou, ked ma napadlo, ze ja vobec nechcem uz ist na dovolenku. Nevadi mi cestovat sama, praveze mi to vcelku [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 24488x
Priemerná čítanosť článkov: 2449x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy