Založ si blog

Liviin peckovy vikend

Dalsi pestry vikend za mnou a ja s nadsenim a plnym nasadenim pracujem na ulohach, ktore by som radsej vymenila ci zmietla zo stola.. Vikend nebol ani tak oddychovy ako som si ho napalnovala. Citim sa  ako po tom najnarocnejsom pracovnom tyzdni.. No mozno to bude aj tym, z den pre nastupom do prace by som ozaj nemusela pit alkohol..

Cize o co ide.. Piatok, sobota a aj nedela sa niesli v myslienky „ach ti chlapi..“. No jasne, nic nove pod slnkom. Ako kazdy z nas si raz za cas povie co toto ma byt, tak aj ja som tento vikend nad tym mierne stravila. Nastastie nejde tak ani o mna ako skor o moju najlepsiu kamosku, ktore je vydata za priam neuveritelne .. chlapa. Vskutku stale dufam, ze vsetko sa zmeni, chcem tomu verit, chcem verit tomu, ze ked sa prestahuju do vlastneho, ze to bude ono. No ten inteligent ma svojou hlupostou nielen privadza do sialenstva ale ma aj stava do situacie, kedy fakt by som najradsej moju milu vzala aj s malym a zobrala ich dakam daleko. Nie som typ co ohrna nosom nad niektorymi typmi ludi. Snazim sa vychadzat so vsetkymi. Tento clovek sa mi nezdal od zaciatku. No ale aspon som sa snazila.. Po tom ako so mnou jedna, ako o mne hovori a co robi ma chut snazit sa daco zmenit maximalne presla a uz si nedavam servitku pred usta. Viem, ze sa to nehodi, kedze je to Liviin manzel ale uz si nepomozem.. Uz toho bolo vazne dost!!

Co ma vsak viac trapi je, ze Livia takyto natlak taketo spravanie nezvlada najlepsie a to citi uz aj malicky. V piatok sme vsetko postupne prebrali odpredu – dozadu no i tak to bude stale zbytocne. Netvrdim a nikdy tvrdit nebudem, ze chyba je len na jednej strane. Vzdy su v tom dvaja a moze sa zdat, ze som zaujata nakolko sa jedna o mne blizku osobu a jej manzela este aj nemusim, no to by ste ho museli popznat. Samozrejme vzdy moze byt horsie. Pokial vas muz nebije je to super. No je to super ak ste manzelia sotva rok a uz viete, ze sa nemilujete, ze o seba ledva zakopnete a ze jeden z vas ma minimalny zaujem o maleho?? Potesi.. A tvrdenia typu ty mas na starosti domacnost a dieta cize sa staraj ma vrcholne rozculuju.. V akej dobe to teraz zijeme? Podla mojho nazoru ak sa dvaja maju ozaj radi a zalezi jednemu na druhom, tak si budu aj pomahat.. Je smutne aby bola v takomto vztahu este cca 50 rokov.. Pre mna priam desive. Ja byt na jej miesto by som ho asi utlkla kladivkom na maso.

Ono niekedy to opovrhovanie, sproste poznamky a nezaujem spravia ovela viac ako kadeco ine.

V nedelu ked som s Liviou volala znela tak divne.. Akoby mala strach a pritom obrovska kopka nestastia pre psychickym zrutenim. Plakala? Hej mala som taky pocit, ze aj plakala. To som ju este taku nezazila. Poznam ju dlhe roky no to, co z nej spravilo manzelstvo to je neskutocne.. Nechcela som aby bola v takomto stave „sama“ a preto sme si dali stretnutie. Potrebovala odtial a od neho vypadnut. Ked ju doviezol privitala som ju velkym objatim a ona cakal. Cakal co sa bude diat. Neviem co presne ocakaval (i ked tusim), ale on tam v tom aute bol ako mrtvy chrobak a cakal kym sa dostatocne nevzdialime..Hned na zaciatok sme obratili poharik.. Debata sa nam pekne zacala a Livia sa aspon krasne odreagovala a zacala sa znova usmievat a priblizovata sa k tej osobe, ktoru tak dlho poznam.. Ked prisla domov, pre istotu som jej zavolala, ci je vsetko v poriadku a zas ta jej neuveritelna opustenost.. Neviem a netusim ci sa to zmeni, no dufam, ze budu stastni i ked kazdy s niekym inym.. Kazdy clovek si zasluzi byt stastny a preto ten druhy by muto nemal odopierat.. No uvidi sa ako dlho toto este potrva..

 

Na zaver par perliciek ci myslienok a poznamok z ust mojho milovaneho nepriatela J

–          Teraz by si ma chcela opustit, ked zacinas dobre vyzerat a konecne si trochu schudla??

–          Ty si tu na to, aby si sa starala o domacnost a o dieta.. (a zasadne k PC a ide sa hrat)

–          Ja sa tvojej matke ospravedlnovat nebude. To ona sa mi musi ospravedlnit!! (po tom, co jej povedal, ze je ..)

–          Tvoji priatelia ta stvu proti mne!! (presne mierene na mna. Lenze problem je v tom, ze ja by som chcela a naozaj si zelam aby tvorili kompletnu rodinu. Lenze je mi jasne, ze to tak nebude..)

–          To sa akoze mienis dat potom dokopy so svojou lesbickou priatelkou?? (opat narazka mna.. neviem kde takuto blbost nabral, kedze ja mam vzdy a stale len chlapske znamosti a partnerov..)

–          Keby si ten tvojej lezbickej priatelke nepovedala, ze si o nej myslim, ze je lezba a ze s nimi spava, tak by ta nehuckala proti mne.. (pravdou je, ze mam toto dost dostalo a fakt ma mrzi, ze clovek co ma uz dlhsie pozna ma zapotreby toto roznasat, ale holt.. ale to nie je dovod preco ho neznasam. Mne on ublizit natolko nemoze. Mne ublizuje tym, co robi tym ktorych mam rada..)

..vitaj zivot

20.03.2011

„Taký je život“ – povedal Klaun so slzami v očiach, a na tvár si namaľoval úsmev. Tento výrok som si nedávno prečítala u priateľky na nástenke – na sociálnej sieti. Je to pre mňa teraz a vlastne už dosť dlho dosť výstižné, presné a dokonalé. Koľkým ľudom sa podarí nájsť toho „pravého/pravú“, toho pre ktorého/ktorú by spravili čokoľvek [...]

Zlé vysvetlenie slova „priateľ“ či nezvládnutie jednoduchej úlohy??

10.01.2011

Nakoľko som teraz bombardovaná nepríjemnými správami a vecami okolo mňa, rozhodla som sa napísať niečo o tzv. priateľstve. Zrejme len ja mám iný pohľad na všetko. Ide o to, že vždy (myslím, že ešte teraz je to tak) sa vravievalo, že dobrý priateľ je na telefónne nonstop nech sa deje, čo sa deje, že priplachtí kedykoľvek a v ktorúkoľvek chvíľu či hodinu. Alebo to [...]

Opat na cestach

13.08.2010

Tak nakoniec sa mi aj tento rok podarilo zmiznut z mojho sveta a ist poznavat iny. I ked povodne som chcela cosi ine, nez na co som sa vybrala, no nelutujem. Ako aj pred dvoma rokmi som sa nakoniec rozhodla pre Taliansko /Capri-Neapol-Rím-Benátky/. Vsetko sa zacalo uz 2 dni pred cestou, ked ma napadlo, ze ja vobec nechcem uz ist na dovolenku. Nevadi mi cestovat sama, praveze mi to vcelku [...]

Medveď

Vlani 14, tento rok už 10. Stretnutie s medveďom môže mať fatálne následky. Ale čo stretnutie s diviakom?

20.04.2024 15:49

Medveď reaguje útokom alebo agresívnym prístupom častejšie voči ľuďom, ktorí sú pri stretnutiach aktívni.

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 24473x
Priemerná čítanosť článkov: 2447x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy