Založ si blog

Manzelstvom sa to predsa nekonci..

Kazdy z nas si v zivote prezije isty pribeh. Pribeh, ktory sa nikdy nekonci, stale obmiena. Teraz vam priblizim moju dlhorocnu priatelku, ktorej pribeh sa stale meni.

Tato osobka nezneho pohlavia bude mat oneslho 23 rokov. Bojovna, plna elanu, so zdravou davkou tvrdohlavosti (jasny baran) a so sebavedomim. Spoznali sme sa nie za velmi uzasnych okolnosti (teda pre mna neboli dobre). Zivot mi ju akosi fukal do cesty. Pozname sa cca 8 rokov. Vtedy to bola len daka kocka z videnia a na kratky pokec. Po case som ju stretavala v autobuse a tak sme sa cim dalej, tym viac davali do reci a zacali sme sa aj viac stretavat. Fakt uzasne casy zazite s nou. Ako to vsak uz byva (aspon teda v mojom zivote) nic krasnme nevydrzi vecne. Mozno su to len skusky priatelstva neviem, no v poslednej dobe mam pocit, ze konci takmer vsetko. Cize z uvedeneho vyplyva, ze sme sa nase cesty na dlhsiu dobu rozisli a nie moc v dobrom. Po case sa to zmenilo, i ked som si myslela, ze take dobre ako to byvalo to uz nebude. Nie, nie je to take dobre. Je to ovela lepsie.

Mala viacero priatelov, no nakoniec sa rozhodla s koncit s tym jednym. Vo februari sa vzali a teraz su spolu manzelia rok. Maju krasneho synceka, ktory ma 7mesiacov a je uzasny. Ano, vsetky deti su uzasne a krasne, no toto je ine J. Neviem, netusim kedy sa to stihlo tak pokazit, no to manzelstvo je katastrofa. Neviem si predstavit, ze by som mala zit potom este cca 50rokov s muzom, ktory si ma nevsima, ignoruje, dieta ho zaujimaminimalne, z prace chodi okolo devieatej, desiatej vecer (no niekedy aj o pol dvanastej),.. Keby len kvoli praci, ale ona sa potrebuje zahrat a pod. Robit si zo zeny sluzku a tak sa k nej aj chovat? Tak s nou komunikovat? Neviem mozno ja cakam vela, ale snad po roku to uz nebude take. Ale toto som si vsimla uz o dost skor. Je to ozaj smutne, ked o vas prestane mat manzel ako tak zaujem a je mu doslova trapne davat vam najavo to, ze vas miluje. To je teda aj nad moje myslenie. Urazi kadekoho, priatelkinu mamu a najblizsie aj mna. Totiz pekne si ma zaskatulkoval. To len preto, ze nemam prave priatela. Takze slobodna baba, co ho nema je lezbicka.. Hmm tak toto uz vazne neviem v akom svete zije. No k normalnym istotne nie. Ked sme sli nedavno na nakupy a pozriet nabytok do ich noveho byt bol priam nemozny. Nejde mi o ohovaranie druheho pohlavia. To nie. Ja som velmi tolerantna, tak lahko ma nic nevytoci a nemyslim si, ze chlapi su nemozni ci ini (urcite nemam myslenie feministky).. Ale to, co predvadzal a ako sa choval to nemalo chybu.

Tak sa aj stalo, ze kamaratka spoznala niekoho ineho. Niekoho, kto s nou nejedna ako s handrou.. Samozrejme som z toho zostala najprv v soku, ale som stale toho nazoru, ze kazdy si zasluzi byt stastny a robit toho druheho stastnym. Ako moze spravit stastnym neho ked ho uz nemiluje a on ju ked ju ignoruje a o maleho ma minimalny zaujem. A pritom nie je ani zly, ci ukricany. Neviem. Mrzi ma, ze jej to takto nevychadza, no sama som sa presvedcila, ze ten vztah nic neprinesie, len trapenie a samotu. Uz sa s nim o tom aj rozpravala a dohodli sa na tom, ze zatial budu spolu zit a ak si jeden druheho najdu, tak to nebude jeden druhemu vycitat.

Hej mozno sa vam zda, ze je to od nej bezcitne, no tu nejde o uspokojenie fyzickych potrieb. Pevne verim a dufam, ze sa rozhodne spravne a ze jej to konecne vyjde.. S tymto manzelom to pojde len dolu vodou. A este to, ze jej svokra je na nu ako nepricetna to je o inom. No tu z tej celej ich familie nemozem vystat najviac. Je to tak. Nemala stastie, tak aspin dufam, ze ho najde niekde inde. A ked bude ona stastna a v pohode, bude aj maly. A to je na tom skutocne dolezite..

..vitaj zivot

20.03.2011

„Taký je život“ – povedal Klaun so slzami v očiach, a na tvár si namaľoval úsmev. Tento výrok som si nedávno prečítala u priateľky na nástenke – na sociálnej sieti. Je to pre mňa teraz a vlastne už dosť dlho dosť výstižné, presné a dokonalé. Koľkým ľudom sa podarí nájsť toho „pravého/pravú“, toho pre ktorého/ktorú by spravili čokoľvek [...]

Zlé vysvetlenie slova „priateľ“ či nezvládnutie jednoduchej úlohy??

10.01.2011

Nakoľko som teraz bombardovaná nepríjemnými správami a vecami okolo mňa, rozhodla som sa napísať niečo o tzv. priateľstve. Zrejme len ja mám iný pohľad na všetko. Ide o to, že vždy (myslím, že ešte teraz je to tak) sa vravievalo, že dobrý priateľ je na telefónne nonstop nech sa deje, čo sa deje, že priplachtí kedykoľvek a v ktorúkoľvek chvíľu či hodinu. Alebo to [...]

Opat na cestach

13.08.2010

Tak nakoniec sa mi aj tento rok podarilo zmiznut z mojho sveta a ist poznavat iny. I ked povodne som chcela cosi ine, nez na co som sa vybrala, no nelutujem. Ako aj pred dvoma rokmi som sa nakoniec rozhodla pre Taliansko /Capri-Neapol-Rím-Benátky/. Vsetko sa zacalo uz 2 dni pred cestou, ked ma napadlo, ze ja vobec nechcem uz ist na dovolenku. Nevadi mi cestovat sama, praveze mi to vcelku [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 24468x
Priemerná čítanosť článkov: 2447x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy