Založ si blog

Moja fobia a orchidea

Dnesny den sa niesol v myslienke: „Krasa nie je vsetko.“ Tym vobec nenarazam na vonkajsiu, vnutornu, ludsku ci inu krasu. Islo skor o orchideu. Ano, presne tak. O orchideu. Moja fobia je totiz silnejsia nez zdravy rozum :). Dnes mi kolegyna poslala sprava a tam bol clanok o orchidei. Potom, co som si to precitala ma az zamrazilo.. No jo, to sa stane len mne, kolegyni a mozno inym co trpia touto fobiou. Netusim kedy sa to vo mne objavilo no uz len myslienka na to = brr..Fuuj :D. Neznesiem pohlad na to, na obrazok a nie este to mat aj blizko seba ci v izbe. Ale tak povedzme si – som len obycajna zena, ktora sa nemusi neustale tvarit, ze zvladne vsetko uplne s lahkostou :). No ale teraz k veci. Clanok bol o tom, ze jedna zena si kupila orcideu v kvetinaci, v jednom znamom obchode u nas. Ked ju polievala zvrchu, tak pocula dake kvilenie, piskot.. Tak zavolala do obchodu, kde ju kupila a ti jej povedali, aby zavrela vsetky okna, dvere a aby odisla z bytu. Za chvilu tam dosli akysi chlapici a orchideu odniesli v dacom uzavretu. Islo o to, ze ked pocujete tento zvuk pri polievani, tak pod orchideou, v kvetinaci ma hniezdo tarantula.

Samozrejme mozno to je daky vymysel a mozno sa to vyskytne u nas uplne minimalne, no moja arachnofobia mi urcite zaruci ruseny spanok, kedze ich doma mame 2. 😀 Je mi jasne, ze uz blaznim ale nepomozes si. Teda ja urcite ne. Aj ked ma ktokolvek presveci o tom, ze tam nic neni a sama som nic nepocula, par dni este na to istotne budem mysliet.

Len dufam, ze sa v noci nevykradnem z postele, nevezmem noz alebo vidlicku a nedopicham korene tej krasnej kvetiny v snahe vykynozit hniezdo (zrejem neexistujucej) tarantuly.. 😀

..vitaj zivot

20.03.2011

„Taký je život“ – povedal Klaun so slzami v očiach, a na tvár si namaľoval úsmev. Tento výrok som si nedávno prečítala u priateľky na nástenke – na sociálnej sieti. Je to pre mňa teraz a vlastne už dosť dlho dosť výstižné, presné a dokonalé. Koľkým ľudom sa podarí nájsť toho „pravého/pravú“, toho pre ktorého/ktorú by spravili čokoľvek [...]

Zlé vysvetlenie slova „priateľ“ či nezvládnutie jednoduchej úlohy??

10.01.2011

Nakoľko som teraz bombardovaná nepríjemnými správami a vecami okolo mňa, rozhodla som sa napísať niečo o tzv. priateľstve. Zrejme len ja mám iný pohľad na všetko. Ide o to, že vždy (myslím, že ešte teraz je to tak) sa vravievalo, že dobrý priateľ je na telefónne nonstop nech sa deje, čo sa deje, že priplachtí kedykoľvek a v ktorúkoľvek chvíľu či hodinu. Alebo to [...]

Opat na cestach

13.08.2010

Tak nakoniec sa mi aj tento rok podarilo zmiznut z mojho sveta a ist poznavat iny. I ked povodne som chcela cosi ine, nez na co som sa vybrala, no nelutujem. Ako aj pred dvoma rokmi som sa nakoniec rozhodla pre Taliansko /Capri-Neapol-Rím-Benátky/. Vsetko sa zacalo uz 2 dni pred cestou, ked ma napadlo, ze ja vobec nechcem uz ist na dovolenku. Nevadi mi cestovat sama, praveze mi to vcelku [...]

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 24467x
Priemerná čítanosť článkov: 2447x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy